sobota, 12 listopada 2011

Prezent... :)

Dostałam dziś w prezencie wiersz, który koresponduje z moją "Kołysanką na odległość"

Kołys-anka
by ~BiRien

Zimny świt
witam cię, Słońce
niemy krzyk
zbyt szybkie końce
spodziewanych wieczności

Słucham czy
nie tłumi kroków
obcy błysk
i pokój w mroku
może wyjdziesz z ciemności

Ref:
A teraz kołysz mnie, Anka
aż do poranka
otrzyj moje łzy
kołysz mnie, Ania
aż do świtania
aż zasnę razem z nim

Czekam znów
serce gorące
zimno ust
nadzieje tlące
wznieca w oczach chłodny wiatr

Nagły szmer
w progu nikogo
to nie fair
gdzie owa błogo
twoja dłoń niszcząca strach

Przyszła noc
znów ze mną Anka
idzie ktoś
lecz kołysanka
nutą swą zamyka drzwi

Ref:
Więc dalej kołysz mnie, Anka
(...)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ania czy ty jesteś z inowrocławia ?

anka pisze...

Nie